بهترین قیمت فقط با یک تماس

باربری تجریش

باربری تجریش | اسباب کشی و حمل ظریف بار در محله تجریش با اتوبار تجریش بار
باربری تجریش | اسباب کشی و حمل ظریف بار در محله تجریش با اتوبار تجریش بار

باربری تجریش اولین و معتبرترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی در شمال تهران است. برای دریافت خدمات اثاث کشی، بسته‌بندی لوازم منزل و محل کار، اعزام کارگر ماهر اسباب کشی و آگاهی از هزینه‌ها با شماره تلفن 22726670 تماس بگیرید.

باربری تجریش | اسباب کشی و حمل ظریف بار در محله تجریش با اتوبار تجریش بار
باربری تجریش | اسباب کشی و حمل ظریف بار در محله تجریش با اتوبار تجریش بار

مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

مناطق تحت پوشش باربری تجریش

تجریش بار خدمات اثاث‌کشی ، بسته‌بندی اثاثیه منزل و محل کار ، اعزام کارگر ماهر و حمل ظریف بار را در تمام محله‌های منطقه تجریش و سراسر تهران بزرگ انجام میدهد.

خیابان‌های شهرداری، فنا خسرو، غلام جعفری، جلالوند، ملکی یا سعدآباد فعلی، ولی‌عصر و دربندی از خیابان‌های مهم اطراف میدان تجریش هستند که اتوبار تجریش در تمام این مناطق خدمات اثبابکشی با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت ارائه میدهد.

در این محله شرکت‌ها و مراکز تجاری بسیاری مانند مرکز خرید قائم، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید البرز، مرکز خرید میری، مرکز خرید بعثت، مرکز خرید ارگ و… وجود دارد. از این رو یکی از فعالیت‌های حرفه‌ای و پرطرفدار تجریش بار ارائه خدمات به شرکت‌های این منطقه جهت اسباب کشی و حمل بار می‌باشد.

بسته بندی لوازم قبل از حمل اثاثیه منزل و محل کار

بسته بندی لوازم از خدمات بی‌نظیر تجریش بار می‌باشد که به صورت شبانه‌روزی و با اعزام کارگر اسباب کشی خانم یا آقا به منزل یا محل کار مشتری انجام می‌شود.

کارگران ما با استفاده از لوازم و تجهیزات با کیفیت و مناسب، تمام اثاثیه منزل و یا محل کار شما را با دقت و حوصله بسته بندی می‌کنند. بسته بندی اثاثیه قبل از اسباب کشی موجب حمل و نقل ظریف بار و جلوگیری از هرگونه آسیبی به آن‌ها می‌شود.

پرسش‌های همیشگی از اتوبار و باربری تجریش

هزینه اسباب کشی و باربری به مسافت بین مبدا تا مقصد، اندازه و وزن اثاثیه، تعداد کارگر مورد نیاز و… بستگی دارد و کاملا بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود.

برای برآورد دقیق قیمت در هر ساعت شبانه روز با کارشناسان تجریش بار تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

مهمترین ویژگی کارگران اسباب کشی تجریش بار ادب و خوشرویی آن‌هاست. همکاران ما در زمینه اسباب کشی آموزش دیده‌اند و در مراحل مختلف اسباب کشی نهایت همراهی و همدلی را با مشتری خواهند داشت.

4.4/5 - (14 امتیاز)