بهترین قیمت فقط با یک تماس

کارگر اسباب کشی ماهر

باربری و اتوبار کارگر اسباب کشی ماهر
کارگر اسباب کشی ماهر با دستمزد منصفانه
اعزام کارگر اسباب کشی ماهر توسط باربری تجریش بار

آیا می‌دانید تفاوت یک کارگر اسباب کشی ماهر با یک فرد معمولی چیست؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام اسباب کشی به برخی از وسایل و لوازم شما آسیب رسیده باشد. دلیل چنین اتفاقِ تلخ و ناراحت کننده‌ای این است که برای اثاث کشی و جا به جایی وسایل خود از فردی کمک گرفته‌اید که از مهارت و تخصص کافی برخوردار نیست!

کارگر اسباب کشی ماهر با دستمزد منصفانه
اعزام کارگر اسباب کشی ماهر توسط باربری تجریش بار

مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

کارگر اسباب کشی ماهر چه ویژگی‌هایی دارد؟

کارگر اسباب کشی ماهر وظیفه دارد وسایل خانه یا وسایل محل کار شما را بدون کوچکترین آسیب‌دیدگی به مقصد برساند. یک کارگر مجرب باید آموزش‌ها و تجربه کافی را کسب کرده و کار خود را به خوبی بلد باشد.
مورد اعتماد بودن، رعایت ادب و احترام، وقت‌شناسی، وجدان کاری و تعهد به جا به جایی دقیق و ظریف بار می‌توانند از ویژگی‌های مهم یک کارگر اثاث کشی مجرب باشد.

باربری و اتوبار تجریش بار با اعزام کارگر اسباب کشی ماهر و متعهد، با منصفانه‌ترین دستمزد از ابتدا تا انتهای اثاث کشی در کنار شماست.
تجریش بار تهران با پشتوانه نیروی کار حرفه‌ای و سال‌ها تجربه در زمینه اثاث کشی، ایمنی و سلامت وسایل شما را هنگام جابجایی و حمل بار تضمین می‌کند.

نیاز به مشاوره دارید؟ همین حالا با 22726670 021 تماس بگیرید.

بسته بندی لوازم خانه محل کار

کارگر اثاث کشی مجرب برای انجام چه کارهایی مناسب است؟

اسباب کشی کار راحتی نیست! اگر تجربه کافی و ابزار مراقبتی و کمکی مناسبی در زمینه حمل اثاثیه نداشته باشید، هر بار بلند کردن وسایل سنگین می‌تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند.
یک کارگر اسباب کشی ورزیده و با تجربه همیشه بهترین و ایمن‌ترین روش را برای حمل بار انتخاب می‌کند.
تندرستی شما از یک سو و ایمنی اثاثیه شما از سوی دیگر، استفاده از خدمات کارگر اسباب کشی برای موارد زیر را توجیه می‌کند:

  • بسته بندی وسایل منزل و لوازم محل کار
  • حمل اثاثیه منزل و محل کار
  • حمل وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، گاوصندوق، تردمیل، پیانو و…
  • چیدمان وسایل منزل

دستمزد کارگر اسباب کشی

با توجه به سختی کار و آسیب‌های جسمی که ممکن است در دراز مدت برای کارگر ایجاد شود دستمزد کارگر اثاث کشی بر اساس وزن بار، ساعت کار و تعداد طبقات و مسافتی که کارگر باید طی کند محاسبه می‌شود.

پرسش‌های همیشگی

باربری و اتوبار تجریش با اعزام کارگر اسباب کشی ماهر و متعهد، با منصفانه‌ترین دستمزد و بدون کوچکترین خسارت و آسیب‌دیدگی از ابتدا تا انتهای اثاث کشی در کنار شماست.

4.8/5 - (15 امتیاز)