بهترین قیمت فقط با یک تماس

بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار

باربری و اتوبار بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار
40% تخفیف بسته‌بندی اثاثیه منزل
تا نوروز 1401
بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار
بسته بندی لوازم خانه و وسایل محل کار توسط باربری تجریش بار

مهمترین کار قبل از اسباب کشی بسته بندی اثاثیه منزل یا لوازم شرکت است. بسته بندی وسایل اگر به درستی انجام نشود ممکن است اثاثیه شما هنگام باربری و حمل بار دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شوند.
بهتر است چند روز قبل از اثاث کشی نسبت به بسته بندی لوازم منزل و وسایل شرکت خود اقدام کنید تا نگران صدمه دیدن آن‌ها نباشید.

بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار
بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل محل کار توسط اتوبار و باربری تجریش بار

مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

راهنمای بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار در هنگام اسباب کشی

چند روز قبل از اسباب کشی اثاثیه خانه و محل کار خود را تفکیک کنید. یک لیست تهیه کنید و خودتان را از شَر وسایلی که به آن‌ها نیاز ندارید خلاص کنید. این کار باعث می‌شود برای بسته بندی لوازم و وسایلی که به آن‌‌ها احتیاج ندارید وقت و هزینه اضافی صرف نکنید.

هنگام بسته بندی وسایل فهرست لوازم هر کارتن را روی آن بنویسید تا پس از اسباب کشی و هنگام چیدمان وسایل منزل یا محل کار خود به راحتی بدانید هر کارتن برای کدام قسمت است و شامل چه وسایلی است.

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما دشوار کرده، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت خدمات اثاث کشی تجریش بار بسپارید. ما با اعزام کارگر حرفه‌ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب‌دیدگی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم.

نیاز به مشاوره دارید؟ همین حالا با 22726670 021 تماس بگیرید.

بسته بندی لوازم خانه محل کار

بسته بندی وسایل شکستنی

برای بسته‌ بندی لوازم شکستنی به چند کارتن مقاوم، پلاستیک حباب‌دار (بابل رپ) و چسب پهن نیاز داریم.

دور تا دور لیوان‌ها، ظروف کریستال‌، مجسمه و سایر وسایل دکوری حساس و شکستنی پلاستیک حباب‌دار بپیچید. کف یک کارتن ضخیم و مقاوم با ابعاد متوسط را با چسب پهن تقویت کنید و وسایل را به صورت عمودی داخل کارتن قرار دهید و فضاهای خالی جعبه را با روزنامه یا پارچه پر کنید.

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی سه لایه

پلاستیک حباب‌دار را به ابعاد مورد نیاز برش داده و هر ورق را لابه لای سرویس غذاخوری (دیس و بشقاب) قرار دهید. حالا آن‌ها را داخل یک کارتن متوسط بگذارید، به طوری که کارتن به راحتی قابل حمل باشد و بیش از اندازه سنگین نشود.

هنگام بسته بندی لوازم و وسایل شکستنی، سرویس‌های قاشق و چنگال را به صورت جداگانه بسته‌بندی کنید و آن‌ها را هرگز کنار این وسایل قرار ندهید.

برای بسته بندی وسایل دکوراتیو مانند تابلوهای نقاشی، مجسمه و… دور تا دور آن‌ها را با چند لایه پلاستیک حباب‌دار بپوشانید و با چسب پهن به خوبی محکم کنید.

هر چهار طرف کارتن لوازم شکستنی، بزرگ و خوانا بنویسید “شکستنی” تا کارگر اسباب کشی از هر طرف بتواند آن را بخواند و احتیاط بیشتری به خرج دهد.

بسته بندی لوازم خواب (تشک و رختخواب)

بهترین روش بسته بندی تشک و رختخواب این است که آن‌ها را داخل کاور مخصوص قرار دهید. این کاور‌‌ها در ابعاد و جنس‌های گوناگون در بازار موجود هستند.

اگر نتوانستید کاور تهیه کنید، دور تا دور تشک‌ها را با یک لایه پارچه بپوشانید، سپس روی آن را کاملا سلفون بپیچید تا در هنگام جابه‌جایی کثیف نشوند.

برای بسته بندی لوازم دیگر مانند بالشت‌ها، لحاف، رو تختی و… آن‌ها را درون کیسه‌های زباله بزرگ قرار دهید، سر کیسه را ببندید و با چسب پهن دور تا دور کیسه‌ها را بپوشانید.

بسته بندی فرش و قالیچه

در اسباب کشی، بسته بندی وسایل گران‌قیمت مانند فرش و قالیچه اهمیت بسیاری دارد. با رعایت چند نکته ساده و کاربردی در مورد بسته بندی لوازم منزل و محل کار، از آسیب دیدگی وسایل خود هنگام اثاث کشی جلوگیری کنید. برای بسته بندی ایمن لوازم و اثاثیه گران قیمت خود با ادامه این مقاله همراه ما باشید. فرش‌ها را لوله کنید و درون کاور قرار دهید، اگر کاور فرش ندارید بعد از لوله کردن فرش‌ها دور آن‌ها را سلفون بپیچید و با چسب پهن محکم کنید؛ به طوری که زمان اثاث کشی ریشه‌ و سایر قسمت‌های فرش کثیف نشود. اگر فرش شما احتیاج به شستشو دارد قبل از اسباب کشی با یک قالیشویی معتبر تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید پس از شستشو، فرش‌ها را به آدرس جدید شما تحویل دهند.

بسته بندی وسایل چوبی و مبلمان

بسته بندی لوازم چوبی یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی است. برای اینکه هنگام باربری به وسایل چوبی مانند مبل، بوفه، میز نهارخوری و… آسیبی وارد نشود، به فوم ضخیم یا پلاستیک حباب‌دار، سلفون و چسب پهن نیاز داریم.

برای این کار دور تا دور قسمت‌های چوبی فوم ضخیم یا پلاستیک حباب‌دار بپیچید و با چسب پهن به خوبی محکم کنید؛ به طوری که فوم یا پلاستیک حباب‌دار تمام قسمت‌های چوبی را به صورت کامل بپوشاند.

بسته بندی مبلمان هنگام اسباب کشی
نمونه بسته بندی اثاثیه چوبی و مبلمان توسط باربری تجریش

برای بسته بندی وسایل چوبی مانند کمد، بوفه، تخت‌خواب، میز توالت، دراور و… اگر امکان جدا شدن قسمت‌های مختلف آن‌ها وجود دارد، ابتدا تمام قسمت‌های متحرک مانند کشو و قفسه‌ها را از هم جدا کرده و به صورت مجزا بسته‌بندی کنید. اما اگر این قسمت‌ها از هم جدا نمی‌شوند، بسته بندی لوازم را به شکلی انجام دهید تا هنگام جابه‌جایی تمام قسمت‌ها ثابت و محکم باشند و تکانی نخورند.

بسته بندی تلویزیون

قبل از بسته بندی تلویزیون صفحه نمایش و سایر قسمت‌های آن را به وسیله دستمال میکروفایبر به خوبی تمیز کنید. چون ممکن است هنگام جا به جایی، گرد و خاک و غبار موجود روی تلویزیون باعث ایجاد خط و خش روی صفحه و سایر قسمت‌های آن شود.

سیم برق تلویزیون را به وسیله چسب کاغذی به پشت تلویزیون بچسبانید.

کابل‌های تلویزیون را جدا کنید. روی هر کابل برچسب بچسبانید تا بعداً آن‌ها را با هم اشتباه نگیرید و بدانید که هر کابل یا سیم مربوط به کدام قسمت است.

اگر کارتن تلویزیون را دارید که چه بهتر! تلویزیون را در کارتن اصلی آن قرار دهید. در غیر این صورت دور تا دور تلویزیون را به وسیله پلاستیک حباب‌دار و یا پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف بپوشانید و با چسب پهن محکم کنید.

بسته بندی یخچال و ساید بای ساید

چند ساعت قبل از اسباب‌کشی خوراکی‌ها و مواد غذایی داخل یخچال و فریزر خود را داخل کیسه‌های مخصوص نگهداری مواد غذایی قرار دهید و بعد از خاموش کردن یخچال، برفک و آب داخل آن را کاملا تمیز و خشک کنید.

بسته بندی یخچال و ساید بای ساید هنگام اسباب کشی
نمونه بسته بندی یخچال هنگام اسباب کشی توسط اتوبار تجریش

وسایل داخل یخچال مانند جا تخم‌مرغی، جای میوه، کشو و قفسه‌های آن را خارج کرده و به صورت جداگانه به وسیله سلفون و چسب پهن بسته‌بندی کنید.

سیم یخچال را کاملا جمع کنید و با چسب به بدنه یخچال بچسبانید.

درب یخچال را هم به وسیله چسب پهن بچسبانید تا هنگام باربری باز نشود.

در آخر به وسیله چند لایه ضخیم از فوم‌های اسباب کشی یا پلاستیک ضربه‌گیر (بابل رپ) دور تا دور یخچال را به صورت کامل بپوشانید.

هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار اگر نگران ماندن جای چسب روی وسایل خود هستید، ابتدا یکی دو لایه سلفون دور وسایل بپیچید؛ سپس از چسب پهن بر روی سلفون استفاده کنید. بنابراین چسب به صورت مستقیم با وسایل برخورد ندارد و هیچ اثری از چسب روی لوازم شما باقی نمی‌ماند.

بسته بندی ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق‌گاز

ابتدا سیم‌های برق، شلنگ آب و لوله تخلیه آب را کاملا جمع کنید و با چسب پهن به بدنه وسایل بچسبانید.

ماشین‌های لباسشویی چند عدد پیچ مخصوص دارند که هنگام حمل و نقل و اسباب‌کشی پشت آن‌ها بسته می‌شود. این پیچ‌ها با ثابت نگه داشتن دیگ ماشین لباسشویی از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. حتما هنگام بسته بندی وسایل ماشین لباسشویی، این پیچ‌ها را ببندید.

بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی هنگام اسباب کشی
نمونه بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی توسط باربری تجریش

بسته بندی لوازم اجاق‌گاز مانند سر شعله‌ها، جوجه‌گردان، سینی فر، شیر گاز و… را به صورت جداگانه انجام دهید.

دور تا دور ماشین لباسشویی، ظرفشویی و اجاق‌گاز را با پلاستیک حباب‌دار بپوشانید و با چسب پهن روی آن را محکم کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل سنگین و حجیم

برای بسته بندی وسایل سنگین مانند پیانو، میز نهارخوری هشت نفره به بالا، میز بیلیارد، تردمیل، گاو صندوق و… با توجه به وزن، ابعاد و ظرافت آن‌ها، می‌توانید از پلاستیک حباب‌دار ضخیم، پتو یا فوم‌های ضربه‌گیر استفاده کنید.

اگر قطعات این وسایل قابل تفکیک و جدا شدن هستند، با دقت قسمت‌های مختلف آن‌ها را از هم جدا کرده و جداگانه بسته‌بندی کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار
کار بسته بندی اثاثیه منزل تمام شده و آماده حمل توسط اتوبار تجریش می‌باشد.

بهتر است برای بسته بندی و حمل وسایل سنگین و خاص از یک اتوبار معتبر مانند باربری تجریش کمک بگیرید. شرکت‌های باربری با اعزام کارگر اسباب کشی ماهر، کمک می‌کنند هنگام اثاث کشی به این وسایل خسارتی وارد نشود.

بسته بندی وسایل محل کار

برای بسته ‌بندی لوازم شرکت قبل از هر چیز اسناد و مدارک مهم را درون کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی قرار دهید و درِ کارتن‌ها را به وسیله نوار چسب کاملا ببندید. از کارمندان خود بخواهید وسایل شخصی روی میز کار و اتاق خود را شخصا بسته‌بندی کنند. یک لیست از تعداد کارتن‌ها و محتویات آن‌ها تهیه کنید و روی هر کارتن بنویسید که شامل چه وسایلی و مربوط به کدام بخش هستند. سیم و کابل کامپیوتر، پرینتر، مودم و… را جدا کنید. روی هر کدام برچسب بزنید تا بعدا بدانید هر کابل برای چه دستگاهی است. کیس‌های کامپیوتر، موس و کیبوردها را داخل کارتن‌های اسباب کشی مناسب قرار دهید و درِ آن‌ها را کاملا ببنید. مانیتور و سایر وسایل حساس را به کمک پلاستیک حباب‌دار به صورت جداگانه بسته‌بندی کنید. مبلمان اداری را همان‌گونه که قبلا درباره بسته‌بندی مبلمان منزل توضیح دادیم، بسته‌بندی کنید.

وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار در هنگام اسباب کشی

برای بسته بندی ظریف بار هنگام اسباب کشی بهتر است از ابزار و وسایل مناسب این کار استفاده کنید:

  • کارتن اسباب کشی : کارتن مخصوص اثاث کشی همان کارتن 5 لایه است که با مقاومت بسیار بالا در ابعاد متنوع برای کاربردهای گوناگون تولید می‌شود.
  • پلاستیک حبابدار : این محصول با نام‌های دیگری مانند پلاستیک ضربه‌گیر، ضربه گیر حبابدار، بابل رپ، رول ضربه‌گیر و… در بازار موجود است. استفاده از پلاستیک حباب‌دار در بسته بندی لوازم باعث محافظت از وسایل در مقابل ضربه‌های احتمالی هنگام اسباب‌کشی می‌شود.
  • ساک زیپ‌دار : ساک زیپ‌دار برای جمع کردن پوشاک و رخت‌خواب بسیار مناسب است که می‌توانید در ابعاد متنوع در بازار تهیه کنید.
  • سلفون : سلفون استرچ برای حفاظت از وسایل چوبی مانند مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری و… مناسب است.
  • چسب پهن : چسب پهن از جنس پلاستیک ساخته می‌شود و علاوه بر بستن درِ کارتن، می‌توانید آز آن برای استحکام بیشتر کف و دور کارتن هم استفاده کنید.
  • روزنامه باطله : روزنامه باطله برای بسته بندی لوازم شیشه‌ای مانند لیوان و کریستال بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید از آن لا به لای وسایل و برای پر کردن فضاهای خالی درون کارتن‌های بسته‌بندی استفاده کنید.

خرید وسایل بسته بندی هزینه‌هایی را به شما تحمیل می‌کند، اما این هزینه‌ها در مقابل محافظت از وسایل گران‌قیمت شما بسیار مقرون به صرفه است. 

تجریش بار نخستن باربری تهران

اتوبار تجریش به عنوان نخستین باربری تهران، صفر تا صد اسباب کشی خانه و محل کار شما را از بسته بندی وسایل تا حمل بار بر عهده می‌گیرد.
حسن شهرت، نیروی کار متعهد، استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و وسایل نقلیه‌ای که برای اثاث کشی مجهز شده‌اند، می‌تواند دلیل خوبی بر این ادعا باشد که در تجریش بار بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم.

نیاز به مشاوره دارید؟ همین حالا با 22726670 021 تماس بگیرید.

پرسش‌های همیشگی

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما دشوار کرده، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت خدمات اثاث کشی تجریش بار بسپارید. ما با اعزام کارگر حرفه‌ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب‌دیدگی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم.

باربری تجریش بار تهران برای بسته بندی لوازم منزل و محل کار شما از انواع کارتن اسباب کشی چند لایه مقاوم و با کیفیت، پلاستیک حباب‌دار، سلفون و… استفاده می‌کند تا اسباب کشی شما در نهایت ایمنی و آسودگی خاطر انجام شود.

بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار توسط نیروی کار متخصص تجریش بار انجام می‌شود. افرادی که بسته بندی اثاثیه را انجام می‌دهند در این زمینه سال‌ها تجربه دارند و می‌توانند تمام وسایل شما را به سرعت و در نهایت کیفیت و امنیت بسته‌بندی کنند.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار، کاملا بستگی به مقدار اسباب و اثاثیه شما دارد. بنابراین برای استعلام قیمت و آگاهی از هزینه‌ها با شماره تلفن 22726670 تماس بگیرید.

4.6/5 - (66 امتیاز)