بهترین قیمت فقط با یک تماس

حمل ساید بای ساید

حمل ساید بای ساید

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های اسباب کشی حمل وسایل سنگین و حجیم از جمله حمل ساید بای ساید و دیگر وسایل سنگین است. اگر حداقل برای یک بار هم که شده تا به حال خانه خود را عوض کرده باشید با مشکلات ناشی از آن دست و پنجه نرم کرده و آشنا هستید. اگر چه یکی از راه‌های حمل این دسته از وسایل کمک گرفتن از افرادی است که توانایی بدنی و زور بیشتری دارند اما این عامل به تنهایی کافی نیست و اهمال کاری و بی‌توجهی در حمل این وسایل احتمالا نتیجه ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت.

از جمله مسائل مهمی که باید در حمل یخچال ساید بای ساید در نظر داشت این است که حتما باید دقت شود که یخچال به صورت عمودی حمل شود و از کج کردن و حمل افقی پرهیز شود؛ زیرا در این صورت روغن کمپرسور به قسمت‌های داخلی یخچال نفوذ کرده و موجب می‌شود یخچال روشن نشود. همینطور قبل از کار حمل یخچال می‌توان «در» را از بدنه اصلی جدا کرد این کار هم موجب سبک‌تر شدن یخچال می‌شود و هم پروسه جابه جایی آن را آسان و ایمن می‌کند. البته لازم به ذکر است بهتر است در این کار از کارشناس فنی کمک بگیرید و خودتان دست به این کار نزنید. در نهایت استفاده از چرخ‌های حمل علاوه بر روان‌تر شدن حرکت، حمل عمودی را نیز آسان‌تر می‌کند.

همه‌ی ما می‌دانیم که حمل یخچال ساید بای ساید و دیگر وسایل از این دست بهتر است توسط افرادی انجام شود که از مهارت کافی برخوردارند تا از بروز آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود. کمک گرفتن از کارگران حمل وسایل سنگین اتوبار تجریش که برای این کار آموزش دیده‌اند و تخصص و مهارت کافی را دارند، حفظ سلامت فنی و زیبایی ظاهری یخچال شما را به همراه خواهد داشت. این کارگران با اعزام به محل، شما را در بسته بندی و جابجایی یخچال ساید بای ساید از ابتدا تا لحظه‌ی آخر همراهی می‌کنند.