بهترین قیمت فقط با یک تماس
حمل پیانو

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که به طول حرفه‌ای دلبسته‌ی موسیقی هستند حمل پیانو می‌باشد. جا به جایی و حمل آلات موسیقی به خصوص پیانو برای افراد کاری دشوار است. این ابزار موسیقی علاوه بر منزل در مکان‌های مختلفی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و دیگر مکان‌ها یافت می‌شود. جا به جایی پیانو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است در انتقال آن از جایی به جای دیگر با رعایت نکات اصولی از آسیب‌های ناشی از حمل جلوگیری شود. اگر قصد جا به جایی پیانو را دارید بهتر است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید تا از آسیب به آن جلوگیری کنید تا مجبور نشوید پیانوی دیگری بخرید.

لازم است توجه داشته باشید که حمل پیانو کار آسانی نیست. پیانو از سازهای بسیار محبوب است و در واقع به ساز مادر شناخته می‌شود و البته بسیار گران قیمت نیز هست. این ساز در انواع مختلف و متنوعی تولید می‌شود که همه‌ی آنها سایز بزرگی دارند که موجب می‌شود نتوانید به راحتی آن را جابجا کنید. مدل و نوع پیانو در نکاتی که باید در حمل آن رعایت شود تاثیر گذار است. در ابتدا باید مسافتی که باید پیانو را جابجا کنید در نظر بگیرید؛ از بسته بندی مناسب برای پیشگیری از آسیب استفاده کنید؛ وسیله نقلیه مناسبی را برای این کار در نظر داشته باشید؛ در صورت امکان فردی را مسئول نگهداشتن پیانو نمایید.

با توجه به اینکه حمل پیانو کاری تخصصی است و نمی‌دانید چگونه و از کجا اقدام به بسته بندی کرده و جابجایی را شروع کنید و اگر پیانوی ارزشمند و قیمتی شما بزرگ و سنگین است و شما نیازمند خدمات شرکت‌های باربری هستید بهتر است از یک شرکت اسباب کشی مطمئن و مسئولیت پذیر کمک بگیرید. این کار خیال شما را بابت بسته بندی مناسب، حمل و جابجایی اصولی پیانو راحت می‌کند.

برای این کار باربری تجریش در خدمت شماست. این شرکت در تلاش است با استخدام نیروی کار حرفه‌ای در حیطه‌های مختلف به نیازهای گوناگون شما مشتریان پاسخ دهد و ثمره‌ی این تلاش رضایت و اعتماد شما مشتریان می‌باشد.