بهترین قیمت فقط با یک تماس

حمل گاوصندوق

حمل گاوصندوق

یکی از بزرگترین مشکلات اسباب کشی مربوط به بارهای سنگین است. حمل گاوصندوق یکی از آن‌ها است. اگر شما نیز صاحب گاو صندوق باشید احتمال این وجود دارد که مجبور به جابه جایی آن شوید و آن را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در اتاق یا در بین اتاق‌ها حرکت دهید و البته چالش مهم در این زمینه مربوط به زمانی است که باید گاوصندوق را به محل دیگری ببرید. در این صورت مرحله بسته بندی، اصلی‌ترین مرحله در باربری و حمل آن به شمار می‌رود و به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز دارد.

برای حمل گاوصندوق نیاز به اطلاعات و تجربه داریم، زیرا حمل آن کاری تخصصی است و به تجهیزات خاصی نیاز دارد تا هم سلامت گاوصندوق حفظ شود و هم محیط آسیب نبیند زیرا برخورد گاوصندوق در هنگام جابه جایی به دیوارها موجب تورفتگی و خط و خراش بر روی آن‌ها می‌شود. جابجایی غیر اصولی علاوه بر آسیب محیطی منجر به صدمه دیدن خود گاوصندوق نیز خواهد شد. هنگام جابه جا کردن گاوصندوق بهتر است شرایط و تجهیزات لازم را فراهم کنید، مدل، وزن و اندازه دقیق آن را یادداشت کنید، قبل از اقدام به حمل مطمئن شوید که مسیر عبور مسدود نباشد و مانعی بر سر راه قرار نگرفته باشد، عرض در اتاق را با عرض گاوصندوق مقایسه کنید و اگر ظرفیت کافی برای عبور آن وجود نداشته باشد شاید نیاز داشته باشیم تا لولاها را خارج کنید.

از آن جایی که در حمل گاوصندوق نیاز به افرادی تعلیم دیده است که از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند، حمل آن توسط افراد ناکاربلد ممکن است کار خطرناکی باشد. و البته بر اساس کارایی و ماهیت گاوصندوق به عنوان وسیله‌ای برای نگه داشتن دارایی‌های مهم و ارزشمند امنیت آن باید از اولویت‌های اولیه افراد باشد. به همین علت تنها شرکت‌های حرفه‌ای باربری که دارای تجهیزات و کارگران مناسب این کار هستند توانایی انجام حمل وسایل سنگین مانند گاوصندوق را دارند.

باربری تجریش با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل اثاثیه سنگین آماده است با اعزام کارگران مجرب و متخصص به محل و انجام بسته بندی اصولی در کار حمل و جابجایی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد.